Especial Fool

Especial Fool z Kovárny - Rony

sobota 7. června 2014

Rony a testy

A kdo má tady ty testy já nebo ty?


A proč mám vykročit levou?


Kladina, pché, to je pohoda.


Á, brácha Enriko.



Ale, jazyky jsme si podobní.


Já nezdrhnu, neboj.



A jdeme na to s "vocasem" vztyčeným.


Uf, tady nás teda je.


Ten se, ale divně tváři.




Kámoška, šikovná ...



Tak co po mně vlastně chcete?


Běháme, přidej!



Moje všechno - míííček


Jo a kde máte klobouk?


A jdeme se seznamovat.



Jé, malinkatí lidé, to doma nemám.


Pohled do kraje vždy potěší mou romantickou tervíkovou duši.


A kdy už pojedem za kocourem_



Je to tam správně?


Uf, i tady jsem prošel ...


Jo, a jen tak mezi štěky bylo to za 100!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.